Helpdesk Sistem Pengurusan Sekolah

Dimaklumkan bahawa mulai 1 Julai 2013, Sistem Pengurusan Sekolah (SPS) mula digunakan secara rasmi di semua sekolah KPM yang melibatkan enam (6) modul teras. Sehingga 31 Disember 2013, data sekolah (EMIS), data staf (EMIS/SMG) dan data murid (APDM/SMM) akan dapat dikutip dari SPS.

Oleh itu, buat sementara waktu, pihak sekolah boleh membuat panggilan di pusat Meja Bantuan SPS Aras 1 (BTP) dengan menggunakan talian seperti berikut:

TALIAN HELPDESK SPS:

  1. 03- 2081 8113
  2. 03- 2081 8114
  3. 03- 2081 8115
  4. 03- 2081 8116
  5. 03- 2081 8117
  6. 03- 2081 8119

Pihak sekolah juga boleh membuat aduan ke pusat Meja Bantuan BTP melalui e-mel di alamat seperti berikut:

EMAIL SPS HELPDESK:

  1. sps.helpdesk@moe.edu.my
  2. sps.helpdesk2013@gmail.com

FORMAT LAPORAN PERMASALAHAN SPS

MAKLUMAT PELAPOR

  1. Kod Sekolah
  2. Nama Sekolah
  3. Nama Pelapor
  4. Jawatan Pelapor
  5. Tarikh Lapor
  6. Masa Lapor
  7. Emel
  8. Telefon

ISU/PERMASALAHAN

  1. Tajuk Isu
  2. Isu

 

 

Leave a comment